آیین نکوداشت ایام الله دهه‌ی فجر در کانون شهرستان خلخال

با برپایی جشن انقلاب و مسابقه بزرگ نقاشی طی روز های هجدهم و نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱، آیین نکوداشت ایام الله دهه فجر در مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، طی هفتمین و هشتمین روز از گرامیداشت دهه‌ی مبارک فجر، جشن انقلاب و مسابقه بزرگ نقاشی، در مرکز فرهنگی و هنری خلخال اجرا شد.

در جشن انقلاب که روز سه‌شنبه، هجدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در سالن سینمای مرکز خلخال اجرا شد، در ابتدای مراسم، زهرا محیطی، مربی مسوول مرکز، با خیرمقدم‌گویی و تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر، به نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب اشاره کرده و گفت: نوجوانان با بصیرت همچون شهید فهمیده‌ها در همه ادوار، برای کشورمان تاریخ ساز بودند و الان که این نظام با فداکاری ملت بزرگ ایران به دست ما رسیده است، وظیفه‌ی ما نوجوانان امروزی را در حفظ و نگه‌داری از این میراث گران‌بها دوچندان می‌کند.

آیین نکوداشت ایام الله دهه‌ی فجر در کانون شهرستان خلخال

سپس در ادامه این مراسم، شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) توسط مربی ادبی مرکز برای حاضران معرفی شده و پس از آن سرود «وطنم» توسط عضو نوجوان مرکز اجرا گردید.

در این مراسم که با اهدای جوایزی به برندگان مسابقه و پذیرایی از اعضای مرکز به اتمام رسید، اجرای مسابقه، شعرخوانی توسط عضو نوجوان ادبی مرکز،پخش انیمیشن و کلیپ از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

همچنین مسابقه بزرگ نقاشی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه‌ی فجر شهرستان خلخال با همکاری مدارس، هلال احمر  و کتابخانه های عمومی در این مرکز اجرا شد.

در این برنامه نیز، مربی مسوول مرکز با تبریک فرخنده ایام دهه فجر، به معرفی کانون و شرایط عضویت و فعالیت در مرکز پرداخته و سپس با آغاز مسابقه، شرکت کنندگان به ترسیم نقاشی‌های خود با موضوعات پرچم، شهید، راهپیمایی و هواپیمای حامل حضرت امام(ره) پرداختند.

همخوانی سرود «مرز پرگهر» و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان فعالیت دیگری بود که در کنار این مراسم اجرا شد.

آیین نکوداشت ایام الله دهه‌ی فجر در کانون شهرستان خلخال

خاطر نشان می‌شود بعد از اتمام مسابقه، آثار شرکت کنندگان مورد داوری قرار گرفته و در نهایت به تعدادی از آثار برتر هدایایی به رسم یادبود تقدیم شده و این مراسم با پذیرایی و قرائت دعای فرج به پایان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =