کد خبر: 323179
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
بازدید 162
همه باهم، زیر پرچم ایران

با حضورپرشور اعضا، اولیا ومربیان در مرکزفرهنگی و هنری شماره‌ی۳ کانون اردبیل، جشن پرافتخار پیروزی با عنوان «همه باهم، زیر پرچم ایران»، با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که روز پنج‌شنبه بیستم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ اجرا شد، تلاوت آیات نورانی قرآن و پخش سرود ملی، آغازگر برنامه بود و سارا وطنخواه، مربی مسوول مرکز با گرامی‌داشت و تبریک ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از اعضا و اولیا به‌خاطر حضورگرم‌ و همکاری وهمدلی صمیمانه با مربیان کانون در روزهای سرد زمستانی قدردانی کرد.

مربی فرهنگی مرکز نیز با خوانش شعری زیبا درباره‌ی انقلاب اسلامی، به معرفی ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر پرداخته و اعضای گروه سرود با راهنمایی وی، سرود «ای ایران ای مرز پر گهر» را اجرا کردند.

همه باهم، زیر پرچم ایران

اجرای مسابقه لب‌خوانی، خوانش دلنوشته‌ای با موضوع میهن اسلامی توسط باران جمال زاده، قصه‌گویی از داستان روباه دم بریده توسط مربی سیار روستایی و اجرای مسابقه‌ی عکس‌نگاره ازروی تصاویری با موضوع انقلاب توسط مربی آفرینش‌های ادبی مرکز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

گفتنی است، تقدیر از اعضای فعال و اهدای جایزه به برگزیدگان مسابقه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، نمایش فیلم و پخش کلیپ معرفی شخصیت امین انقلاب اسلامی، پایان بخش برنامه‌های این جشن پرشور بود.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =