حضور نسل کودک و  نوجوان  در برنامه‌های انقلاب باعث اقتدار نظام می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان تنکابن گفت:  حضور نسل کودک و  نوجوان  در برنامه‌های انقلاب باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، ایستگاه‌های فرهنگی و ادبی کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت دهه فجر مازندران به صورت هم‌زمان با حضور مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری با  استقبال کودکان، نوجوانان، آحاد مردم و مسؤولان در سراسر استان مازندران برپا شد.

در این ایستگاه‌ها فعالیت‌های: نقاشی، نقش پرچم روی دست و صورت ، شعرخوانی، سرود، دکلمه، اهدای کتاب، بادکنک و پرچم و دیگر فعالیت‌ها انجام شد.

وزیر آموزش و پرورش همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با پیوستن به خیل خروشان مردم و کودکان ونوجوانان انقلابی شهرستان تنکابن در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافت. در حاشیه حضور در راهپیمایی پیروزی انقلاب در گفتگو با خبرنگار کانون پرورش فکری تنکابن به اهمیت حضور مردم به ویژه قشر کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود:  مردم بابصیرت ایران هر زمان احساس کنند حضورشان در میدان از اهمیت بالایی برخوردار است، پرشورتر به صحنه می آیند.

یوسف نوری تصریح کرد: پیامی که شهدای و ایثارگران که کودکان دیروز انقلاب بودند برای ما گذاشتند؛ ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد:  این انقلاب مردمی برخواسته از دین مبین اسلام،  آرا و عقاید مردم است و چون مبتنی بر یک الگوی مردمی است و تحمیلی و وارداتی نیست؛ برای اهداف و آرمان‌های آن تلاش خواهیم داشت تا در همه حوزه ها از جمله حوزه علمی، اخلاقی، هنری و ادبی  و دیگر حوزه‌ها که  کانون پرورش فکری  نیز متولی پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان است کار شایسته صورت پذیرد.

وزیر آموزش و پرورش به اقتدار ملت ایران اشاره کرد و تصریح داشت: با حضور نسل آینده ساز ایران اسلامی که پشتوانه محکم نظام هستند، اقتدار کشور ایران بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =