مراسم پایانی جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی کانون اسفند برگزار می‌شود

در آستانه برگزاری آیین پایانی هفتمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی، برگزیدگان این جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان این رویداد هنری با موضوع «زندگی جاری‌ست...» از برنامه‌های مصوب معاونت فرهنگی کانون در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی، در تابستان امسال منتشر شد و بر اساس آن تمامی کارکنان کانون اعم از مربیان هنری، کارشناسان مسئول هنری و کارشناسان هنری و سایر همکاران فرهنگی، ادبی، اداری، خدمات، مدیران و معاونان می‌توانستند در این رویداد شرکت کنند.

این فراخوان با هدف فراهم‌آوردن زمینه برای کشف، پرورش و شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و همچنین شناسایی مربیان و کارشناسان خلاق در رشته‌های هنری، ایجاد زمینه ارتقاء مهارت و توانمندی مربیان، ایجاد فضای رقابت سالم بین همکاران مراکز کانون، تشویق و انگیزه‌بخشی و انعکاس توانمندی و انعکاس ظرفیت‌های هنری همکاران کانون، منتشر شد.

برگزیدگان این جشنواره در روزهای آینده پس از مرحله نهایی داوری، معرفی خواهند شد.

قرار است آیین پایانی هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی همکاران در اسفند سال جاری برگزار شود و آثار برتر در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گیرد.

گفتنی است فعالیت هنرهای تجسمی در شاخه‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی از جمله فعالیت‌های قدیمی و پر مخاطب در مراکز کانون است و دوسالانه‌های هنرهای تجسمی در دو بخش اعضا و مربیان، از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. در بخش اعضا تاکنون هشت دوره و در بخش مربیان تاکنون شش دوره برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =