بازدید معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری و کانون زبان در سنندج

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری استان کردستان دیروز یکشنبه 23 بهمن از مرکز شماره2 و 4 کانون و کانون زبان ایران در سنندج بازدید کرد و در جریان فعالیت های کانون زبان و کانون پرورش فکری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در سخنانی بر تقویت فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان تأکید کرد و تلاش برای توسعه‌ی متوازن فرهنگی در استان را از اهم اهداف اجتماعی برشمرد.

رمضانی با تقدیر از تلاش های مسوولین و مربیان کانون پرورش فکری بر اهمیت و اثرگذاری فعالیت‌های در حمایت از اجرای این فعالیت‌ها با هدف افزایش نشاط اجتماعی تاکید کرد و گفت: این مرکز و امکانات به برکت سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان ساخته شده است و این فضا و مرکز باید به مردم بیشتر معرفی شود تا کودکان و نوجوانان بیشتری بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی کودکان و نوجوانان را سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی عنوان و اثرگذاری برنامه‌ها و اقدامات کانون را در این زمینه مورد تاکید قرار داد.

در ادامه ضمن بازدید از مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون سنندج در آبیدر گفت: در جذب اعتبارات جهت ایجاد اتاق بازی کودکان و فضاهایی که نیاز به تعمییرات دارند مکاتابات لازم صورت گرفته تا در اعتبارات کانون تخصیص داده شود.  

حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان در این بازدید گزارشی از وضعیت کانون پرورش فکری و کانون زبان را ارائه داد و خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =