کد خبر: 323236
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
بازدید 126
اجرای ویژه‌برنامه "مهربانترین" در دهه فجر

کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردکان با همکاری ادارات این شهرستان با هدف ایجاد نشاط و امید به آینده ای روشن در دهه فجر برای کودکان و نوجوانان، جشنی با عنوان " مهربانترین" را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراکز فرهنگی هنری شهرستان اردکان با همکاری شهرداری، آموزش و پرورش و موسسه افق کویر چادرملو اقدام به برگزاری جشن"مهربانترین" کردند. این جشن با حضور بیش از 300 دانش‌آموز و با هدف ایجاد نشاط و امید به آینده‌ای روشن با بیان آرزوهای زیبا و ساختنی برای کشور عزیزمان ایران و ثبت خاطره ای خوش در تالار فرهنگ اردکان برگزار شد. قصه‌گویی سمیه اصحاب صحف و الهام کشوری از برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، اجرای سرود زیبای" ایران" کاری از اعضای گروه سرود مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان تفت با آهنگسازی و رهبری حمید سلطان‌زاده، خوانش آثار برگزیده مسابقه ادبی و دف نوازی گروهی و همخوانی آهنگ"پدر" و پخش سرودهای انقلابی از جمله برنامه‌های این جشن بود. گفتنی است ابوالفضل کارگر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردکان به همراه معاونین و سید اسماعیل رفیعی از موسسه افق کویر چادرملو در این برنامه حضور داشتند.

 اجرای ویژه‌برنامه "مهربانترین" در دهه فجر اجرای ویژه‌برنامه "مهربانترین" در دهه فجر اجرای ویژه‌برنامه "مهربانترین" در دهه فجر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =