کانون سمنان در ارزیابی عملکرد ادارات کل کانون کشور، سوم شد

استان سمنان در ارزیابی عملکرد ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و دستگاه‌های اجرایی استان، مؤفق به کسب رتبه‌ی سوم شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کانون استان سمنان، نتایج رتبه‌بندی ادارات استانی از سوی واحد ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، اعلام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان بعد از استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری با کسب ۱۹۱۶ از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز در بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در جایگاه سوم قرار گرفت.

علی رشیدی‌نیا مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون کشور طی نامه‌ای ضمن تبریک به نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون سمنان از مساعی و تلاش‌های وافر کارشناسان، مربیان و به‌ویژه کارشناس ارزیابی عملکرد استان در توجه و اهتمام ویژه به موضوع ارزیابی و نظارت، قدردانی و اظهار کرد: در راستای بند «الف» و «ب» ماده ۳ آیین‌نامه‌ی اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲  قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل اجرایی بخشنامه‌ی سالیانه‌ی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بر اساسِ نامه‌ی وزارت آموزش و پرورش با موضوع اعلام امتیازات نهایی ارزیابی عملکرد ادارات کل کانون استان‌ها در سال ۱۴۰۰، کانون پرورش فکری سمنان، مؤفق به کسب رتبه‌ی سوم شد.

وی در ادامه از تلاش خالصانه و اثربخش همکاران کانون استان سمنان در تحقق این مؤفقیت چشمگیر، صمیمانه قدردانی و تصریح کرد: امید است همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه کودک و نوجوان کشور، مؤفق و مؤید باشید.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با راهبری کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در گروه آموزشی و فرهنگی رتبه‌ی اول و در جشنواره‌ی شهید رجایی بین ۵۶ دستگاه اجرایی، رتبه‌ی سوم را به دست آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =