کد خبر: 323276
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
مجموعه سرگرمی «خشک‌کن گیاهان» به تولید سوم رسید

سرگرمی «خشک کن گیاهان» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تولید سوم رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجموعه «خشک‌کن گیاهان» اولین بار در سال ۱۳۸۲ و با هدف تقویت مهارت مشاهده‌گری در کودکان و نوجوانان از سوی اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های یارانه‌ای کانون تولید شد.

کودکان و نوجوانان با استفاده از این سرگرمی می‌توانند گل‌ها و برگ‌های تازه را به‌صورت کاملاً سالم، خشک و نگهداری کنند. این گیاهان خشک شده برای تهیه آلبوم‌های علمی، هنری، طراحی و ساخت تابلوهای زیبا، طراحی کارت‌های تبریک، تزئین قاب‌های عکس و یا ساخت شمع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از این محصول می‌توان کودکان و نوجوانان را به چگونه نگاه کردن در طبیعت ترغیب کرد به گونه‌ای که آنها می‌توانند با تهیه مجموعه‌ای از گل‌های خشک و گیاهان، کاردستی‌های متنوع ساخته و محیط اطراف خود را زیباتر کنند.

این محصول برای مخاطب بالای ۶ سال و با شمارگان ۳۰۰۰ عدد تولید شده و شامل تخته چوبی، مقوای ضخیم، کاغذ خشک کن، پیچ و مهره فلزی و فرم‌های ثبت مشخصات گیاهان است .

آشنایی با طبیعت و انواع گیاهان، تقویت نگاه خلاق به گیاهان، افزایش دقت و مهارت در ساختن کاردستی از اهداف تولید این سرگرمی است.

علاقه‌مندان ‌می‌توانند با این وسیله هر نوع گیاهی را به روش سنتی و تحت فشار خشک کنند و در کارهای هنری به کار ببرند. همچنین این سرگرمی در برخی از پژوهش‌های مدرسه در ارتباط با علوم و تهیه مقاله مفید است.

یادآوری می‌شود سرگرمی «خشک‌کن گیاهان» در پایگاه  فروش محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =