بیست‌وهشتمین نشست انجمن شاعران نوجوان کانون اردبیل برگزار شد

بیست‌وهشتمین نشست انجمن شاعران نوجوان بهارناز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، با حضور سرپرست کانون استان، کارشناس مسوول فرهنگی، هنری و ادبی، کارشناس آفرینش‌های ادبی، مربیان و اعضای انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست که عصر بیست‌وششم بهمن‌ماه۱۴۰۱‌، در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان در نشستی صمیمی با مربیان و اعضای انجمن شعر بهار ناز، ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات مربیان ادبی، خطاب به اعضای انجمن گفت: شما اعضای فعال و با سابقه‌ی مراکز، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید از نیازمندی‌های محتوایی خود در مراکز کانون صحبت کنید و با ایده‌ها و نظرهای خود در ترسیم برنامه‌های آتی کانون کمک‌حال ما باشید.

وی تصریح کرد: اعضای توانمند و باسابقه‌ی کانون با ارایه‌ی پیشنهادات و ایده‌های خلاق در راستای کیفیت بخشی فعالیت‌های کانون اثرگذار هستند.

بیست‌وهشتمین نشست انجمن شاعران نوجوان کانون اردبیل برگزار شد

سرپرست کانون استان با اشاره به برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار اعضا در قالب انجمن‌ها، اظهار داشت: داشتن استعداد و ذوق ادبی در سرودن شعر و همچنین دیگر کارهای هنری، هدیه ارزشمندی است که خداوند در انسان به ودیعه نهاده است واگر نقدی اتفاق می‌افتد به طور حتم در راستای شناخت و رعایت اصول و موارد زیباشناسی برای خلق آثاری ماندگار است.

رقیه دشتی مربی ادبی و نماینده‌ی انجمن شعر بهار ناز نیز در این نشست در نقد و بررسی آثار اعضا گفت: شعر نیز همانند یک ساختمان و یا یک اتومبیل، ساختار و شکلی دارد و توجه به آن و ارتباط بین کلمات از اهمیت بالایی در سرایش شعر دارد.

وی افزود: فرم و ساختار شعر موجب درخشانی وماندگاری اثر می‌شود تا جایی که آن اثر سال‌ها توسط مخاطبان، خوانده و زمزمه می‌شود.

شایان ذکر است در ادامه این نشست، آثار نرگس دانش با عنوان «کوه با شکوه»، محنا مصدق با عنوان «آخرین جامانده» و محدثه قلی‌وند با عنوان «تو بمان» توسط مربیان و اعضای انجمن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =