«کلوچه‌های خدا» به سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی راه یافت

نمایش «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی نمایش داده می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره از ششم تا نهم اسفند ۱۴۰۱ با حضور ۱۰ گروه نمایشی از هنرمندان استان‌های هرمزگان، همدان، تهران و خراسان رضوی در بندرعباس آغاز می‌شود.

نمایش «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده از تولیدات سال ۱۳۹۷ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که قرار است در این جشنواره به نمایش درآید.

این نمایش برگرفته از کتابی به همین نام اثر کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی درباره بچه خرسی است که از خواب زمستانی بیدار می‌شود و با دیدن سرسبزی و زیبایی‌های دنیا می‌خواهد از خدا تشکر کند. اما راه مناسب این کار را نمی‌داند تا این‌که کلاغی پیشنهاد عجیبی به او می‌دهد و...

«کلوچه‌های خدا» به سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی راه یافت

سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی در دو سانس در سالن طوبی بندرعباس اجرا می‌شود و گروه‌های شرکت‌کننده اثر خود را در ۲ نوبت برای هیات داوران و عموم مردم اجرا خواهند کرد.

مجید قناد، سیدحسین حسین فدایی و علی رضایی داوران مرحله نهایی این جشنواره هستند.

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی به میزبانی استان هرمزگان از ششم تا نهم اسفند ۱۴۰۱ در بندرعباس برگزار ‌می‌شود.

«کلوچه‌های خدا» به سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی راه یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =