طرح اهدای کتاب و بسته فرهنگی به کودکان مناطق محروم روستاهای اطراف سروآباد

با هدف آشنایی کودکان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تولیدات کانون مدیر کل کانون استان کردستان با حضور در مدرسه احمدآباد سروآباد به کودکان روستا کتاب و بسته فرهنگی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی در بین کودکان روستایی، رشد کمی و کیفی مطالعه و معرفی کانون، طرح اهدای کتاب در روستاهای کردستان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان انجام شد.

مدیر کل کانون استان کردستان با حضور در روستای احمدآباد از توابع شهرستان سروآباد و حضور در مدرسه روستا فرهنگ زیبای اهدای کتاب را نهادینه نمود.

حمیدرضا گوهری در این راستا افزود: با توجه به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور در روستاهای محروم با اهدای کتاب تلاش کردیم این فرهنگ ملی را بین کودکان نهادینه کنیم .

گوهری همچنین خاطر نشان ساخت : کودکان و نوجوانان می توانند با ارتباط با بخش مکاتبه ای استان عضو این واحد شده چون  بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی کانون که کارش از جنس قلم و کاغذ است یکی از جذاب ترین فعالیت هاست که بین عضو و مربی پاسخگو ارتباط برقرار کرده و در واقع نامه های رد و بدل شده به عنوان واسطه ای تربیتی و آموزشی نقش مهمی را ایفا می کنند.قطعاَ بهره گرفتن کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار و یا آن هایی که امکان حضور در مراکز فرهنگی هنری را ندارند از این فعالیت بیشتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =