کد خبر: 323586
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
جلسه هماهنگی برنامه ی نوروزانه در مجتمع سنندج برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه نوروزانه با حضور مدیرکل کانون استان، کارشناسان فرهنگی،هنری و ادبی ، مربیان و مربی مسئولان مراکز کانون شهرستان سنندج در مجتمع سنندج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در ابتدای این جلسه مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی با هدف ایجاد فضای بانشاط و امیدبخش، ویژه برنامه های نوروزانه با حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده هایشان روز 24 اسفند ماه در آستانه ی سال جدید در سنندج  و 20 اسفند در کامیاران برگزار می شود.

حمیدرضا گوهری ایجاد فضای شاد و با نشاط را از مهم ترین اهداف و برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان این مرز و بوم عنوان کرد.

وی افزود: برنامه نوروزانه در کامیاران و سنندج با محوریت فرهنگی،هنری و ادبی شاد و جذاب برگزار می شود که انشاالله بتوانیم لحظات ماندگاری را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنیم.

گوهری با اشاره به اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برنامه های شاد با حضور کودکان و نوجوانان از رونق افتاده بود، تاکیدکرد: نخستین محور برنامه های کانون در آستانه ی نوروز 1402 می باشد که در حوزه آئین ها و فولکلور کردی در حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود تا حال و هوای نوروز در شهر حس شود. 

در ادامه این شرکت کنندگان در جلسه در راستای بهتر برگزار کردن برنامه ایده ها و نظرات خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =