کد خبر: 323645
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
پیک امید کانون پرورش فکری در جمع کودکان روستای  نی آباد سروآباد

پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در جمع کودکان ونوجوانان روستای نی آباد سروآباد کتاب و لوازم التحریر اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان گفت: طرح پیک امید از برنامه‌های جهادی کانون بوده و در راستای توسعه عدالت فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم برخوردار شهری اجرا می شود.

حمیدرضا گوهری افزود: توسعه کتاب و کتابخوانی و بسط فرهنگی در نقاط مختلف شهر از اهداف پیک امید می باشد.

گوهری بیان کرد: اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان به صورت خواه‌ ناخواه باعث تشویق کودکان به سمت آگاهی و کتابخوانی می‌شود و نقش ارزنده‌ای در پرورش استعداد و خلاقیت کودکان دارد.

وی افزود: کتاب‌های اهدایی متناسب با گروه سنی کودکان محلات مختلف شهر در نظر گرفته می‌شوند و در اختیار آنها قرار می‌گیرند.

حمیدرضا گوهری در پایان با اشاره به اهمیت ترویج مطالعه در سنین کودکی اظهار کرد: آمار مطالعه در کشور ما پایین است و باید به فکر راه‌کارهایی برای افزایش این آمار باشیم. یکی از مؤثرترین راهکارها ترویج کتابخوانی از سنین کودکی است، زیرا اگر کودکان به مطالعه عادت کنند، در بزرگسالی هم آن‌را ادامه می‌دهند. امیدواریم با اجرای این طرح گامی در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =