کد خبر: 323650
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
بازدید 189
سوژه‌یابی در عکاسی

بیست و سومین جلسه انجمن  عکاسی و سومین نشست تخصصی آموزشی این انجمن روز پنج شنبه ۱۱ اسفندماه با موضوع سوژه‌یابی در عکاسی و با حضور سیدعلی مظلومی در مرکز شماره۴ کانون قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بیست و سومین جلسه انجمن  عکاسی و سومین نشست تخصصی آموزشی این انجمن روز پنج شنبه ۱۱ اسفندماه با موضوع سوژه‌یابی در عکاسی و با حضور سیدعلی مظلومی در مرکز شماره۴ کانون قم برگزار شد. 

در این نشست که با حضور مرضیه مقدم پور و ۳۵ نفر از اعضای علاقه مند انجمن عکاسی برگزار شد موضوع سوژه یابی در عکاسی مورد بررسی قرار گرفت. هماهنگی سوژه با عناصر سازنده عکس مثل زاویه دید ، نور وکادر بندی عکس از جمله مواردی بود که اعضا در این جلسه با آن آشنا شدند. 

سوژه‌یابی در عکاسی

مظلومی همچنین در مورد تاثیر ادبیات بر دید هنری عکاس تاکید کرد و  خاطرنشان کرد در عکاسی فضای محدود مانعی برای پیدا نکردن سوژه نیست و با نگاه خلاق می توان زیبایی‌ها را در هر محیطی کشف و ثبت کرد. 

انجمن عکاسی از جمله انجمن‌های فعال هنری استان است که هر دوهفته یکبار با میزبانی یکی از مراکز کانون استان برگزار می‌شود و مورد استقبال  و توجه بسیار خوب اعضا قرار گرفته است. 

سوژه‌یابی در عکاسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =