کد خبر: 323734
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
بازدید 159
حضور پرشور کانون پرورش فکری قم در جشن‌های نیمه شعبان

حضور تماشاخانه‌های سیار کانون در چهار نقطه عمود ۱۰۲ بلوار پیامبر اعظم و ورودی‌های درب یک، درب سه و درب شش مسجد مقدس جمکران در جشن میلاد ولی‌عصر (عج)

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه برپایی جشن‌های ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه، کانون پرورش فکری استان قم با حضور تماشاخانه‌های سیار کانون و برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در مسجد مقدس جمکران و مسیر بلوار پیامبر اعظم، به زائران کودک و نوجوان خدمت‌رسانی خواهد کرد. محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم از استقرار تماشاخانه‌های سیار در چهار نقطه عمود ۱۰۲ بلوار پیامبر اعظم و ورودی‌های درب یک، درب سه و درب شش مسجد مقدس جمکران و همچنین همکاری با مجموعه گل نرگس برای برپایی پنج غرفه‌ی ویژه کودکان در مسجد جمکران خبر داد.

برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همچون هم‌خوانی و اجرای سرود، نمایش عروسکی، قصه‌گویی، مسابقه و.... از جمله برنامه‌هایی است که در تماشاخانه‌های‌ سیار کانون برگزار خواهد شد. به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم، نقاشی کودکان، اوریگامی و معرفی کتاب‌های مهدوی از فعالیت‌هایی‌ست که در غرفه‌های مستقر در مسجد مقدس جمکران اجرا خواهد شد و میزبان کودکان و نوجوانان عزیز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =