کودکان و نوجوانان روستاهای کپک و هزارکانیان میزبان مدیرکل کانون استان کردستان بودند

دیروز شنبه مورخه 13 اسفند مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مدارس روستاهای کپک و هزارکانیان حضور پیدا کرد به دانش آموزان کتاب و بسته فرهنگی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، با هدف آشنایی کودکان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تولیدات کانون مدیر کل کانون استان کردستان با حضور در مدارس روستاهای هزارکانیان و کپک به کودکان روستا کتاب و بسته فرهنگی اهدا کرد.

حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی بیان کرد: اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان به صورت خواه‌ ناخواه باعث تشویق کودکان به سمت آگاهی و کتابخوانی می‌شود و نقش ارزنده‌ای در پرورش استعداد و خلاقیت کودکان دارد.

وی افزود: کتاب‌های اهدایی متناسب با گروه سنی کودکان محلات مختلف شهر در نظر گرفته می‌شوند و در اختیار آنها قرار می‌گیرند.

حمیدرضا گوهری افزود: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رشد سرانه مطالعه کتاب در مناطق حاشیه شهری و روستاها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

گوهری همچنین خاطر نشان ساخت: این کتاب‌ها با موضوعات علمی، داستانی، تاریخی، هنر و سرگرمی... برای استفاده دانش‌آموزان با هدف بالابردن سطح مطالعه بین کودکان و نوجوانان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =