جشن بزرگ نهال انتظار در مجتمع پردیسان برگزار شد

جشن بزرگ نهال انتظار دوشنبه ۱۵ اسفند همزمان با روز درختکاری و در آستانه جشن نیمه شعبان با همکاری سازمان فضای سبز شهرداری قم  در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، جشن بزرگ نهال انتظار دوشنبه ۱۵ اسفند همزمان با روز درختکاری و در آستانه جشن نیمه شعبان با همکاری سازمان فضای سبز شهرداری قم  در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری برگزار شد. 

این رویداد در دو بخش کارگاهی و جشن پیش بینی شده بود.  در بخش نخست کودکان و نوجوانان در چهار کارگاه چاپ، نقاشی، کارگاه ادبی و سبزی کاری شرکت کردند. همزمان با کودکان، والدین نیز در کارگاه نگهداری از گیاهان آپارتمانی و روش ساخت تراریوم  که توسط مهندسان فضای سبز شهرداری تدریس شد از آموزش‌های کاربردی بهره بردند.

نهال انتظار

نهال انتظار

در بخش بعدی این آیین اعضا و والدین در کارگاهی که توسط  سازمان مدیریت بحران برگزار شد با شیوه‌ اطفا حریق آشنا شدند. 

نهال انتظار

حسن ختام این آیین جشن نیمه شعبان بود. در این بخش  که با حضور مقامات استانی،  امام جمعه پردیسان، محمد غفاری مدیرکل کانون استان قم، نیازمند و آمره اعضای شورای شهر قم  و پیام جوادیان مدیرعامل سازمان فضای سبز درختکاری همراه بود برنامه‌های متنوعی چون سرود، دکلمه خوانی، مداحی و مسابقه توسط اعضا به اجرا درآمد. کودکان و نوجوانان همچنین در کنار هم سرودهای سرود سلام فرمانده و عزیزم حسین را هم‌خوانی کردند.

نهال انتظار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =