نشست صمیمی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نماینده مجلس شورای اسلامی کبودرآهنگ

طی دیداری دکتر حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فتح الله توسلی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در خصوص تنها رصد خانه کانون پرورش فکری استان همدان به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱  در آستانه خجسته زاد روز یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) طی دیداری دکترحامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فتح الله توسلی نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در محل مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت های فرهنگی هنری و همچنین تنها رصد خانه و کارگاه نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کبودرآهنگ به گفتگو نشستند.

در این دیدار به دعوت دکتر توسلی، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودرآهنگ به عنوان مهمان در این جلسه شرکت کرده و از نزدیک به بیان مشکلات و پیشنهادات کانون‌ پرورش فکری کبودرآهنگ و در خصوص رصدخانه نجوم مطالبی را عنوان کردند.

در این نشست صمیمی دکتر فتح اله توسلی ضمن سپاس از تلاش های ارزنده ی کانون پرورش فکری در راه اعتلای فرهنگ و هنر خواستار افتتاح مرکز تخصصی نجوم برای شهرستان کبودراهنگ شدند.

 در ادامه لیلا زارعی مربی مسئول مرکز کبودراهنگ ضمن ابراز تشکر از دکتر توسلی برای هماهنگی جلسه و همچنین قدردانی از حضور دکتر علامتی و عنایت ویژه ایشان به مسائل مراکز،ضمن تشکر از اختصاص بودجه برای مرکز نجوم که تنها مرکز تخصصی نجوم در استان همدان است گفت این بودجه برای راه اندازی رصد خانه کافی نیست و با توجه به عنایت مدیر عامل بتوان تخصصی ترین رصد خانه نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در شهرستان کبودرآهنگ بنا کرد.

نشست صمیمی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نماینده مجلس شورای اسلامی کبودرآهنگ

دکتر حامد علامتی با بیان اینکه، از زمان حضور خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمام تلاش خود را برای جایگاه اصلی مربیان و همچنین تامین نیازهای و رفع مشکلات مربیان و همکاران کانون پرورش فکری کرد ام و از این پس هم این روند در کانون ادامه خواهد داشت.

 ایشان در نشستی صمیمی پای صحبت های مربی نجوم شهرستان نشستند و دغدغه ی ایشان را ارزشمند خواندند و افزودند در خصوص تاسیس رصد خانه حتما اقدام و تجهیزاتی هم برای این مرکز ارسال خواهد شد.  

 فرهاد مینایی مربی کتابخانه سیار شهرستان کبودراهنگ نیزبه بیان مسائل مربیان سیار روستایی پرداخت . 

در پایان مدیرعامل محترم کانون قول مساعدت دوملیارد ریال جهت راه اندازی رصد خانه شهرستان کبودراهنگ را داد. 

گفتنی است این جلسه روز سه شنبه در محل مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

شایان ذکر است دکتر توسلی نماینده مردم شهرستان های کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی پیشتر در بازدیدی که از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودراهنگ داشتند از نزدیک در جریان مسائل و کمبودهای کانون پرورش فکری قرار گرفته بودند و از پائیز ۱۴۰۱ پیگیر اخذ بودجه و تجهیز مرکز بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =