کد خبر: 323995
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
بازدید 189
آخرین نشست «دمنوشی از کتاب» در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

آخرین نشست «دمنوشی از کتاب» در سال جاری با حضور کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی کتاب‌های «کوچه نقاش‌ها»، «خون‌خورده» و «هفت عادت مردمان موثر» برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، آخرین نشست «دمنوشی از کتاب» در سال ۱۴۰۱ با زیارت مزار شاهزاده حسین جوپار و مزار شش شهید گمنام مهمان صحن این امامزاده و معرفی سه کتاب از سوی کارکنان خانم متولد پاییز و زمستان اداره‌کل کانون پرورش فکری کود کان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

بنابر این خبر، این نشست که همزمان با بزرگداشت روز شهید ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ بود با زیارت مزار شش شهید گمنام در صحن حرم شاهزاده حسین جوپار آغاز شد و بعد از زیارت امامزاده با معرفی کتاب‌های «کوچه نقاش‌ها»، «خون‌خورده» و «هفت عادت مردمان موثر» ادامه یافت.

این در حالی است که، طیبه شجاعی کارشناس آفرینش‌های ادبی استان کتاب «کوچه نقاش‌ها» اثر راحله صبوری مجموعه خاطرات سیدابوالفضل کاظمی از رزمندگان دفاع مقدس و فرمانده گردان میثم را معرفی کرد و از روزگار رزمندگانی صحبت کرد که با وجود غرایز و تمایلات معقول و طبیعی انسانی مجدانه وقتی که دفاع از وطن، خاک و ناموس لازم باشد باغیرت و شجاعانه پا به میدان می‌گذارند.

همچنین، نرگس صفری نیروی حراست کانون استان به معرفی کتاب «خون خورده» نوشته مهدی یزدانی‌خرم با ارایه خلاصه‌ای از ماجرای کتاب، درونمایه، فضا و حال و هوای داستان پرداخت.

و در پایان مریم نجارپور کارشناس روابط‌عمومی کانون استان کتاب «هفت عادت مردمان موثر» نوشته استفان کاوی را معرفی کرد و هفت مرحله برای تبدیل شدن به انسان‌های موفق و موثر را به صورت خلاصه تشریح کرد.

نشست ادبی «دمنوشی از کتاب» از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تشکیل شده است و هر ماه یا هر فصل کارشناسان متولد آن ماه یک کتاب یا محتوای فرهنگی چون فیلم، کلیپ، متن و طرح و ایده ... را برای حاضران نشست معرفی می‌کنند و گفتگویی متناسب با موضوع مورد بحث انجام می‌شود.

بریدن کیک تولد معرفی‌کننده و فوت کردن شمع و طلب دعای خیر از دیگر برنامه‌های هر نشست است.

آخرین نشست «دمنوشی از کتاب» در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

آخرین نشست «دمنوشی از کتاب» در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =