بررسی عملکرد همکاران رابط حوزه‌های گوناگون در کانون سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با هدف انگیزه‌بخشی و بررسی عملکرد یکساله‌ی همکاران رابط در حوزه‌های گوناگون نشستی صمیمی با آنان برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در جلسه‌ای صمیمی، ضمن بررسی عملکرد همکاران رابط در حوزه‌های گوناگون، از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.
در این جلسه، که با هدف انگیزه‌بخشی به این همکاران برگزار شد، معصومه هادی با تاکید بر اهمیت این حوزه‌ها گفت: سازمان علاوه بر وظایف رسمی و همیشگی، به مقتضای شرایط و فرصت‌ها، می‌بایست در عرصه‌های مختلف، فعالیت موثر داشته باشد.
مدیرکل کانون استان در ادامه با اشاره به جایگاه نقش رابطان، عنوان کرد: نقش رابطان، در هر حوزه مشخص است، اما خلاقیت در انجام کارها، اثربخشی و کارایی بیشتر سازمان را در پی خواهد داشت.
وی در پایان افزود: ارج نهادن به همه‌ی طیف‌ها و برنامه‌ها و توجه به تمامی ابعاد سازمانی و فردی، مطلوبیت کار را به دنبال دارد که برای تحقق آن باید تلاش کنیم.
پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، معاون فرهنگی کانون، محبوبه کلبعلی در خصوص برنامه‌های متنوع در حوزه‌های گوناگون، گزارشی ارائه کرد و سپس هر کدام از رابطان در مورد فعالیت‌های خود صحبت کردند.
پایان‌بخش این جلسه به تقدیر از همکاران اختصاص داشت که در آن مدیرکل کانون استان از رابطان حوزه‌های امور بانوان، مدیریت سبز، بسیج، شاهد و ایثارگران، اقامه نماز و عفاف و حجاب با اهدای لوح و جایزه قدردانی کرد.

بررسی عملکرد همکاران رابط حوزه‌های گوناگون در کانون سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =