اخلاق شالوده خدمت صادقانه است

جلسه آموزشی «اخلاق مدیران» با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی تیموری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خرم آباد، در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز 24 اسفندماه 1401 هم زمان با اعیاد شعبانیه جلسه آموزشی: «اخلاق مدیران» با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی تیموری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خرم آباد، درسالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی تیموری ضمن تبریک ایام گفت: اخلاق شالوده خدمت صادقانه است وبرای ارتقا و رشد روحیه معنوی باید از سواد سیاه احراز کرد سواد سیاه و مخرب سوادی است که انسان با دارا بودن یک تخصص به سایر امور و تخصص ها سرک می کشد و همین عمل سبب سلب توفیق در امور معنوی می شود

اخلاق شالوده خدمت صادقانه است

 تیموری اضافه کرد: اما راه خروج از این رُکود بررسی حال صالحان است که دارای دو ویژگی برجسته هستند عبادصالحینی که هر روز در نمازها به آنها سلام می دهیم الگو رفتاری و گفتاری همه سالکان الی الله محسوب می شود و انبیا عظام از خدا خواستار رسیدن به درجه صالحین هستند و این خود نشانه ای است که ما نیز در پی کنکاش و جستجو در اقوال و افعال عباد صالحین باشیم تا از این طریق یک گام که شده به آنها نزدیک و متخلق به اخلاق آنها بشویم.
این نویسنده و استاد دانشگاه افزود: برای این مهم لازم است صفحات حیات طیبه آنها را به فراخور حال پیاده کنیم .
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی تیموری در پایان سخنانش بیان داشت: خلاصه آنکه عباد صالحین داری دو ویژگی برجسته هستند «حرف پاک» و «عمل پاک»، ما نیز راهی برای رسیدن به دو خصلت مانا و پایدار نداریم الا به زانوی ادب زدن در بارگاه حضرات معصومین علیهم السلام.
در بخش بعدی این جلسه سید رضا حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آباد نیز در حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.
در این نشست : کتاب هایی با موضوع «انتظار» و« مهدویت» از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به حضار اهدا شد و مدیران از نمایشگاه آثار هنری اعضای مراکز کانون دیدن کردند.

اخلاق شالوده خدمت صادقانه است
اخلاق شالوده خدمت صادقانه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =