کد خبر: 324249
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
بازدید 199
کودکان، «بهاران» را به تصویرکشیدند

هم‌زمان با بهار قرآن و طبیعت، کودکان و نوجوانان با هدایت مربیان کانون پرورش فکری شهرستان رشت، بهاران را در قالب هنر نقاشی به تصویرکشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، کودکان و نوجوانان ایران اسلامی روز هفتم فروردین سال  ۱۴۰۲ خورشیدی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ رشت گردهم‌آمدند و تصویرهای خلاقِ کودکانه‌شان را از بهار قرآن و طبیعت در قالب هنر نقاشی تماشایی‌کردند.

کودکان، «بهاران» را به تصویرکشیدند

این حرکت فرهنگی‌هنری که به همت مربی کتاب‌خانه پستی مرکز شماره ۱ کانون رشت و همراهی مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت این شهرستان صورت‌گرفت، به‌منظور آشناسازی آینده‌سازان با فرهنگ و آیین‌های بومی‌محلی و سبک‌زندگی ایرانی- اسلامی برنامه‌ریزی‌شد.

معرفی آداب و رسوم گیلانیان در ایام نوروز و نشاط‌بخشی به کودکان  و غنی‌سازی وقت‌های آزاد گردشگران درسایه اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، از دیگر اهداف این ویژه‌برنامه نوروزی درپارک قدس رشت بود.

برپایه این گزارش، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت، در راستای برپایی کارگاه نقاشی، به معرفی اجزای سفره هفت‌سین پرداختند و فلسفه روزه و برکت‌های ماه مبارک رمضان نیز در صحبت‌های آنان مورد توجه قرارگرفت.

کودکان، «بهاران» را به تصویرکشیدند

کودکان، «بهاران» را به تصویرکشیدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =