کد خبر: 324317
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کردستان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با حضور مدیر کل کانون استان و اعضای شورای فرهنگی دیروز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه در محل دفتر مدیر کل کانون استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،در ابتدای جلسه حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پربرکت همراه با قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان؛ بر جذب عضو و انجام فعالیت های عضو محور و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی در مراکز با نظارت و کارشناسی واحد کارشناسی تاکید کرد و گفت: موارد مورد انتظار از مراکز را از جمله جذب و نگهداری عضو، کارگاههای فصل بهار و تابستان و دیگر کارگاههای اجرایی و برنامه های مناسبتی باید مشخص شده و عملکرد مراکز طبق این انتظارات مورد بررسی قرار گیرد.

آسیب شناسی برنامه های اجرا شده در سال ۱۴۰۱ و تلاش در راستای تحقق اهداف عالیه کانون از دیگر مواردی بود که از سوی مدیر کل کانون استان مورد تاکید قرار گرفت. 

اجرای برنامه محفل قرآنی کودک و نوجوانان در ماه مبارک رمضان و مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج و جلسه مسئولین مراکز از مباحث دیگری بود که در این  جلسه بود مورد طرح و بررسی قرار گرفت .

در ادامه اعضای حاضر در شورای فرهنگی در خصوص برنامه های سال ۱۴۰۲به ارایه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =