اولین جلسه شورای فرهنگی سال ۱۴۰۲ کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی سال ۱۴۰۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان‌غربی با ۴ دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، هم اندیشی در خصوص عناوین دوره‌های آموزشی مصوب مربیان مسئول مراکز و مربیان فرهنگی، ارائه گزارش بخش مکاتبه‌ای کانون استان توسط کارشناس ادبی، بحث پیرامون نحوه ادامه فعالیت سرود در مراکز و معرفی نمایندگان جدید مراکز جهت حضور در جلسه شورای فرهنگی کانون استان عناوین چهار دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در ابتدای این جلسه، ضمن قدردانی از تمامی واحدهای ستادی و مراکز کانون استان در خصوص پیگیری، نظارت و اجرای مصوبات شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۱، افزایش کیفی و توسعه فعالیت‌ها را در بخش‌های مختلف مورد تأکید قرار داد.

زهرا آب‌سوران، نقطه آغاز فعالیت‌های کانون استان در سال ۱۴۰۲ را ایام تعطیلی نوروز عنوان کرد و افزود: مراکز منتخب کانون استان در ایام نوروزی خدمات فرهنگی قابل توجهی را به کودکان و نوجوانان ارائه کردند و تداوم این برنامه‌ها با فعالیت‌های مربوط به ماه مبارک رمضان و طرح کانون مدرسه دنبال شد و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این جلسه کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان، عناوین دوره‌های مصوب ستاد مرکزی کانون را به منظور تبادل نظر اعضای جلسه ارائه کرد و اعضای شورا در خصوص دوره‌های آموزشی اعلام نظر کردند.

مسئول بخش مکاتبه‌ای کانون استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه در سال گذشته و برنامه‌های آتی پرداخت.

در پایان، کارشناسان حوزه‌های مختلف ستادی به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =