تعمیق و توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین نوجوانان در اولویت برنامه‌های فرهنگی جاری است

مدیرکل کانون استان تعمیق و توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین نوجوانان را مهم‌ترین اولویت برنامه‌های فرهنگی کانون در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تأکید کرد: با توجه به تجربه موفق برگزاری اردوهای کارآفرینی در سال ۱۴۰۱ و معرفی و شناسایی نوجوانان مستعد در عرصه کارآفرینی، در سال جاری نیز این برنامه‌ با فعالیت‌های متنوع و به شکل تخصصی و گسترده تداوم خواهد داشت.

وی که در کارشناسان فرهنگی و مربیان مسئول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز و صحبت می‌کرد افزود: یکی از راه‌های تحقق اهداف شعار سال و نیز رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه تولید، تربیت نیروهای کارآفرین از بین نوجوانان خلاق و توانمند است.

مدیرکل کانون استان در عین حال تصریح کرد: تجربه اردوهای کارآفرینی در سال گذشته نشان داد که ظرفیت‌های بالقوه‌ای در این زمینه در بین نوجوانان وجود دارد.

بینش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این خصوص از مربیان مسئولان مراکز کانون خواست تا موضوع کارآفرینی و اهمیت آن را بیش از پیش برای کودکان و نوجوانان و در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی تبیین نمایند.

در این جلسه معاون فرهنگی و کارشناسان کانون استان در خصوص موارد اجرایی این طرح توضیحاتی ارائه کرده و مربیان مسئول مراکز کانون تبریز پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =