خانواده ها ولی نعمت هایشان را به ما می سپارند پس ما باید درکنارشان باشیم

مدیر کل کانون استان کردستان در جمع مربیان مسئول و مربیان کتابخانه سیار روستایی استان کردستان در سخنانی با اشاره به اینکه خانواده ها ولی نعمت های خود را به ما می سپارند پس ما باید به آنها انگیزه بدهیم و در کنارشان باشیم و با تعهدی که به کارمان داریم، خدمت کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری در نشست مربیان مسئول و مربیان کتابخانه سیار روستایی استان کردستان در مرکز شماره 4 سنندج برگزار شد گفت: استان ما یک استان فرهنگی  و پایتخت کتاب است پس ما باید تلاش کنیم و در راستای افزایش سطح کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان کار کنیم و به فعالیت های کتاب محور بیشتر اهمیت دهیم . امانت کتاب از فاکتورهای تاثیرگذار در رشد دیگر فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی است.

گوهری افزود: طرح کانون مدرسه باید بستری را فراهم کند که کودکان و نوجوانان جذب مرکز شوند و از طریق این طرح کانون و فعالیت ها  به بچه ها و والدین معرفی شوند که در مراجعه ی بعدی به انتخاب خودشان در مرکز حضور پیدا کنند ما باید در کنار اجرای طرح کانون مدرسه به امانت کتاب و فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی توجه کنید و نباید از فعالیت های دیگر غافل شوید.

وی خاطر نشان ساخت: بچه ها نیاز به حال خوب دارند و بچه ها با کانون حاشان خوب می شود پس ما به عنوان مربی کانون وظیفه ای داریم که در کنار انجام فعالیت های متنوع به حال و روان کودکان و نوجوانان توجه کنیم و از هیچ فعالیتی نباید دریغ کنیم و تمام تلاش خود را در راستای حال خوب بچه ها بکار ببریم.

مدیر کل کانون استان کردستان در ادامه عنوان ساخت: در این مجموعه باید همدل و همراه باشیم تا بتوانیم با همه ی کمبودها به کودکان و نوجوانان خدمت کنیم و چه سعادتی بالاتر از اینکه به بچه های این مرز و بوم خدمت کنیم .

حمیدرضا گوهری تصریح کرد: با مدیران و ارگان ها و سازمان های فرهنگی ارتباط مستمر داشته باشید و از هنرمندان و نویسندگان در برنامه ها دعوت کنید و شان آن ها را حفظ کنید و بدینوسیله ارزش گزاری برهنر و هنرمند را به بچه ها آموزش میدهیم.

گوهری در پایان گفت: ما باید در آخر به کارهایی که انجام داده ایم فکر کنیم که به چه نتایجی رسیده ایم و از خودمان چی به جا گذاشته ایم و خوشا به حال کسانی که در پایان به آنچه که کاشته و دروکرده اند دل خوش هستند.

لازم به ذکر است، اولین نشست مربیان مسئول و مربیان کتابخانه سیار روستایی کانون استان کردستان به مدت دو روز 13 و 14 اردیبهشت ماه در مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانن سنندج برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =