کتاب‌های کانون با خط بریل برای کودکان و نوجوانان روشندل در تبریز

در دومین جلسه مدیر کل کانون و رئیس مدارس استثنایی استان آذربایجان شرقی بر همکاری‌های مشترک برای تولید کتاب‌های کانون به خط بریل تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این نشست در خصوص برنامه‌های مشترک برای اوقات فراغت دانش آموزان مدارس استثنایی بحث و تبادل نظر شد.

شفائیه رئیس مدارس استثنائی استان در این جلسه با قدردانی از تعامل و مشارکت کانون در امر ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان مدارس استثنایی راه اندازی کتابخانه تخصصی در این مدارس را گامی موثر در توسعه فعالیت‌های فرهنگی این گروه از دانش آموزان عنوان کرد و در عین حال بر آمادگی مدارس استثنایی استان در تبدیل کتاب‌های کانون به خط بریل تاکید کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با بیان اینکه کانون استان در موضوع راه‌اندازی کتابخانه تخصصی در مدارس استثنایی همکاری و مشارکت جدی و فعال خواهد داشت تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته تابستان امسال در کارگاه‌های تخصصی هنری و فرهنگی شاهد افزایش حضور کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص در این مراکز کانون خواهیم بود.

در این جلسه مبینا علیزاده دانش آموز روشندل، متنی در قدردانی از مقام معلم قرائت کرد.

در این جلسه در خصوص تقویم زمانی و مراحل اجرایی تفاهم‌نامه کشوری میان کانون و سازمان مدارس استثنایی نیز بحث و تبادل نظر شد.

 کتاب‌های کانون با خط بریل برای کودکان و نوجوانان روشندل در تبریز کتاب‌های کانون با خط بریل برای کودکان و نوجوانان روشندل در تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =