نشست مربیان مسئول مراکز و مربیان کتابخانه سیار روستایی کانون استان کردستان به پایان رسید

اولین نشست مربیان مسئول مراکز و مربیان کتابخانه سیار روستایی کانون استان کردستان به مدت دو روز در مرکز شماره 4 کانون برگزار شد که امروز با جمع بندی نتایج کمیسیون ها به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در ابتدای جلسه ضمن تشکر از برگزار کنندگان جلسه گفت: تمام تلاش عوامل اجرایی نشست این بود که بتوانیم در کنار اینکه اوقات خوبی را برای شما فراهم میکنیم به نتایج مثبت و مثمرثمری در زمنینه فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی و جذب عضو و امانت کتاب برسیم که انشاالله با برپایی این جلسه و رد بدل کردن تجربیات و رفع مشکلات شاهد موفقیت بیشتر مراکز در تمامی فعالیت ها باشیم .

حمیدرضا گوهری افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جای خوبان است و جایی است که با روح و روان بپه ها درگیر هستید و باید با انجام فعالبت های متنوع حال دل بچه ها را خوب کنیم.

گوهری در ادامه با تاکید بر مطالعه بیشتر مربیان کانون خاطر نشان ساخت: مطالعه کردن را در راس برنامه هایتان قرار دهید تا علاوه بر به روز شدن دانش و اطلاعات، به شیوه خلاق و کاربردی برسید و همین امر را در بچه ها نیز نهادینه کنید.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت حضور والدین به خصوص مادران در کانون گفت: در کانون و انجام فعالیت های کانون از ظرفیت خانواده ها استفاده کنید و حضور مادران را در کنار خود و بچه هایشان را چدی بگیرید و کانون را به ولدین معرفی کنید و برنامه هایی را برکزار کنید که والدین در آن مشارکت داشته باشند. اگر والدین شناختشان نسبت به کانون و فعالیت ها بیشتر شود، پس از این ظرفیت برای معرفی و حضور بچه ها بیشتر استفاده کنید.

وی گفت: جشنواره فصه گویی و انیمیشن را در یک فرآیند با اعضا کار کنید وبا برنامه ریزی کیفی بودن آثار شرکت کنندگان را بالا ببرید از پتانسیل بومی و محلی را در اجرای قصه گویی مدرنظر و توجه داشته باشید.

در پایان این نشست هر کدوم از مسئولین کمیسیون ها به بیان دیدگاهها و نظرات کمیسیون مورد نظر خود پرداختند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =