انعقاد تفاهمنامه بین کانون و آموزش وپرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهمنامه بین کانون و آموزش وپرورش استثنایی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کبری اخلاقی نیا با اعلام این خبر گفت: همکاری بین کانون و آموزش و پرورش استثنایی با هدف شناسایی استعدادها و ارتقای توانایی‌ها افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه با هدف اجرایی شدن تفاهم نامه کشوری میان کانون پرورش فکری و سازمان آموزش استثنایی کشور، همکاری‌های این دو دستگاه در کهگیلویه و بویراحمدتوسعه می‌یابد،

اخلاقی نیا افزود: براساس این تفاهم‌نامه، دو طرف در زمینه فراهم آوردن زمینه حضور این مخاطبان، شامل کودکان و نوجوانان دارای آسیب‌های شنوایی، بینایی و معلولان جسمی و حرکتی در مراکز فراگیر کانون در کنار دیگر اعضای کانون و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی آنان از طریق غنی‌سازی اوقات فراغت توافق کردند.

وی اظهار داشت: شناسایی و رشد استعدادها و بالابردن سطح توانایی‌های ادبی، هنری، مهارتی و اجتماعی مخاطبان هدف با استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو طرف به‌ویژه مراکز کانون و مدارس استثنایی از جمله اهداف اجرای این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گفت:شناسایی و رشد استعدادها و بالابردن سطح توانایی‌های ادبی، هنری، مهارتی و اجتماعی مخاطبان هدف با استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو طرف به‌ویژه مراکز کانون و مدارس استثنایی از جمله اهداف اجرای این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز در این تفاهم‌نامه  متعهد شده است زمینه‌های حضور دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه را در مراکز کانون فراهم آورد و در حوزه آموزش مربیان و برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری برای مخاطبان با کانون همکاری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =