جشنواره «فجر تا فجر» با تجلیل برگزیدگان در سمنان به کار خود پایان داد

آیین پایانی جشنواره ادبی و فرهنگی نماز «فجر تا فجر» به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن تئاتر شهر، برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آیین پایانی جشنواره‌ی ادبی و فرهنگی نماز «فجر تا فجر» هم‌زمان با نخستین نشست فصلی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان با دعوت از نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، پیش از ظهر چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان، برگزار و از عوامل اجرایی و برگزیدگان آن تجلیل شد.

جشنواره «فجر تا فجر» با تجلیل برگزیدگان در سمنان به کار خود پایان داد

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، جشنواره فجر تا فجر را اقدامی مهم در استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ نماز، عنوان و اظهار کرد: این جشنواره از اقدامات ابتکاری ستاد اقامه نماز بود که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ستاد اقامه نماز، دانشگاه سمنان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

جشنواره «فجر تا فجر» با تجلیل برگزیدگان در سمنان به کار خود پایان داد

وی در ادامه با اشاره به ارسال ۷۲۰ اثر فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی به این جشنواره گفت: سمنان در بین استان‌های کشور به نسبت جمعیت در جایگاه پنجم قرار گرفت.

فلاح با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای استفاده از هنر به‌منظور ترویج مسائل ارزشی ازجمله نماز در جامعه خاطرنشان کرد: نماز از فریضه‌های مهمی است که بایست با استفاه از ابرازهای فرهنگی و هنری در جامعه ترویج شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شمس‌الدین مدیر ستاد اقامه نماز و مشاور استاندار سمنان نیز در این مراسم با بیان این‌که جشنواره فجر تا فجر در سمنان، قریب چهار ماه دیرتر آغاز به‌کار کرد، گفت: در این جشنواره، کودکان و نوجوانان به‌صورت ویژه مورد توجه بوده و بخشی از شرکت‌کنندگان از عموم جامعه بوده‌اند.

وی در ادامه‌ی سخنانش با اشاره به کسب رتبه پنجم سمنان در بین استان‌های کشور از دستگاه‌های مجری این جشنواره قدردانی کرد.

جشنواره «فجر تا فجر» با تجلیل برگزیدگان در سمنان به کار خود پایان داد

گفتنی است، در پایان این آیین از مدیرکل، روابط‌عمومی و کارشناسان حوزه‌ی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری استان سمنان به‌عنوان عوامل اجرایی و داوران بخش‌های ادبی و فرهنگی جشنواره و هم‌چنین ۲۰ عضو کودک و نوجوان به‌عنوان برگزیده نهایی و شایسته تقدیر با تقدیم لوح و کارت هدیه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =