دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری و مدیر کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی و محسن رضایی مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با هم دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در این دیدار، مساجد را یکی از پایگاه‌های مهم کتابخانه‌های سیار کانون عنوان کرد و افزود: تعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کانون فرهنگی مساجد ریشه در فعالیت‌های تابستانی کانون در مناطق روستایی، کم‌برخوردار و حاشیه نشین دارد و کودکان و نوجوانان این مناطق در فصل تابستان با حضور در مساجد، تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون قرار می‌گیرند.

آب‌سوران همچنین از آمادگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور هم‌افزایی با کانون فرهنگی و هنری مساجد در طرح‌های آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و توسعه فعالیت‌های کتاب‌محور  در سطح مساجد استان خبر داد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز در این دیدار، ظرفیت‌های کانون پرورش فکری را از ابعاد متنوعی از قبیل تعمیم فرهنگ مطالعه، غنی سازی اوقات فراغت، مهارت‌افزایی و ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان بسیار چشمگیر ذکر کرد.

رضایی با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت:  ثبت نام در این مسابقات قرآنی در هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =