کد خبر: 325555
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
برگزاری نمایشگاه «بازی شادی تماشا» در موزه کودک کانون

موزه ملی هنر و ادبیات کودک به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی نمایشگاهی با عنوان «بازی شادی تماشا» برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به نزدیک‌شدن به فصل تابستان و ایام فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین شعار امسال شورای بین‌المللی موزه‌ها(ایکوم)، «موزه‌ها، پایداری و سلامت» کارهای ارایه شده در این نمایشگاه به معرفی و مرور کتاب‌های کانون با موضوع بازی، اسباب‌بازی‌ و سرگرمی‌های فکری اختصاص یافته است.

از موارد ارایه شده در نمایشگاه «بازی شادی تماشا» می‌توان به ۵۳ اثر تصویرگری کتاب‌ مانند: «بازی‌های محلی»، «پله بازی»، «تاب تاب تاب بازی»، «بازی با انگشت‌ها»، «جادو در شهر بازی» و... به تصویرگری هنرمندانی چون: رودابه خائف، رضا لواسانی، میترا صمدی، هاله لادن، فرهاد جمشیدی و... اشاره کرد.

همچنین در این نمایشگاه اسباب‌بازی‌های تولید شده در کانون مانند: جورچین، تنگرام و... در فضای جانبی موزه معرفی می‌شوند.

نمایش انیمیشن‌های قدیمی و جدید تولید شده در کانون و آشنایی با نقوش هندسی و معرفی کتاب «دفتر نقش» از دیگر برنامه‌های نمایشگاه «بازی شادی تماشا» است.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸ تا ۱۶ در موزه ملی هنر و ادبیات کودک واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون برپا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت هماهنگی برای بازید گروهی با شماره ۸۸۹۷۱۳۸۱ تماس بگیرند.

برگزاری نمایشگاه «بازی شادی تماشا» در موزه کودک کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =