تماشاخانه سیار کانون با «رینارد روباهه» به آذربایجان‌غربی رسید

یک تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، نمایش «رینارد روباهه» را در ارومیه و منطقه آزاد ماکو به روی صحنه می‌برد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تماشاخانه در روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ سه اجرا در منطقه آزاد ماکو و در روزهای ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد پنج اجرا در ارومیه خواهد داشت.

بر همین اساس، روز شنبه ۳۰ اردیبهشت روستای آداغان شهرستان ماکو از ساعت ۱۱ صبح، مدرسه شهدای گلزار بازرگان از ساعت ۱۶ و پارک امام خمینی(ره) ماکو از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان تماشاخانه سیار کانون خواهند بود.

در ادامه و با حضور در شهرستان ارومیه، تماشاخانه سیار کانون از ساعت ۱۱ صبح روز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت در پارک کوثر نوشین شهر، از ساعت ۱۶ در پارک امید در خیابان دین‌پرست و از ساعت ۲۰:۳۰ در پارک گوللرباغی به اجرای نمایش رینارد روباهه می‌پردازد.

در سومین و آخرین روز، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه اول خرداد محوطه بیرونی مدرسه لیلا در کشتارگاه و از ساعت ۱۶ مدرسه ریحانه‌النبی ریحان‌آباد میزبان تماشاخانه سیار کانون خواهند بود.

نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و با بازی مجید نصیری، نجمه حاجی زینلی، پیمان کلانتری قزوینی و سیدعلی یزدانجو در مضمون نکوهش دروغ‌گویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به روی صحنه می‌رود.

یک تماشاخانه سیار دیگر کانون نیز روزهای ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در مسیر حرکت تاریخی امام‌رضا(ع) در ایران حرکت می‌کند و به‌مناسبت دهه کرامت نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» را با طراحی و کارگردانی علی یدالهی در برخی از شهرهای استان‌های خوزستان، فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اجرا می‌کند.

دو تماشاخانه دیگر هم  نهم خرداد و در شب ولادت امام رضا(ع) برنامه‌هایی را در خیابان‌های مجاور حرم رضوی اجرا خواهند  کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =