کد خبر: 325788
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مشارکت کانون استان مرکزی در برگزاری رویداد ملی «نهضت احیای نان کامل»

رویداد ملی «نهضت احیای نان کامل» با حضور رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در فرهنگسرای شهر اراک با مشارکت کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رویداد ملی «نهضت احیای نان کامل» در شهرستان اراک استان مرکزی روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در فرهنگسرای شهر با غرفه جانبی کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

این رویداد ملی و نهضت احیای نان کامل با حضور محمدجواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولایت فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی، بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سبزی نماینده شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شوای اسلامی، حسین خیراندیش دکترای تخصصی طب سنتی، محمدرضا خواجه عضو کمیته نان، علی ابراهیمی مدیر گروه ستاد علوم و فناوری گیاهان دارویی، حسین اکبری عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و متخصص طب سنتی و جمعی دیگر از صاحب‌نظران و مسئولان و مدیران استان مرکزی برگزار شد.

مشارکت کانون استان مرکزی در برگزاری رویداد ملی «نهضت احیای نان کامل»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در بخشی از رویداد ملی نهضت احیای نان کامل بیان کرد: با اشاره به پیشگامی استان مرکزی در احیای نان کامل، برای تداوم این نهضت نیازمند مشارکت گسترده از ناحیه عموم است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بر آن شد با بهره‌گیری از فعالیت‌های خود و حضور اعضا و مربیان مراکز در تنها غرفه جانبی این رویداد به جامعه هدف خود اطلاع‌رسانی کند تا کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها متوجه ضررهای نان سفید شوند.

احسان منصوری افزود: کانون استان مرکزی نیز با مشارکت در این رویداد برای احیای نهضت ملی نان کامل توانست با حضور اعضای مراکز کانون شهر اراک و ساخت دو عروسک «پیر بابای نانوا» و «نان سنگک» و حضور در فرهنگسرای شهر، با ارایه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، کودکان و نوجوانان از مزایای نان کامل مطلع شوند و نقش به‌سزایی در اطلاع‌رسانی داشته باشند.

مشارکت کانون استان مرکزی در برگزاری رویداد ملی «نهضت احیای نان کامل»

استاندار استان مرکزی در حاشیه رونمایی از پوستر نهضت ملی نان کامل در اراک گفت: استان مرکزی پیشرو در تولید نان کامل است و فعالیت یک کارخانه بزرگ تولید آرد کامل در آشتیان و ۷۶ نانوایی طبخ نان کامل در استان گواه این موضوع است.

مخلص‌الائمه با بیان این‌که نان کامل، مفید و حافظ سلامت انسان‌هاست، ابراز امیدواری کرد نهضت ملی نان کامل در سطح ملی فراگیر شود. او با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی درباره ضررهای نان سفید و منافع نان کامل افزود: رویداد ملی نان کامل با حضور چهره‌های علمی و ملی برگزار شد.

مشارکت کانون استان مرکزی در برگزاری رویداد ملی «نهضت احیای نان کامل»

بر همین اساس تنها غرفه جانبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اجرای جذاب گروه نمایشی عروسکی «پیر بابای نانوا» و «عروسک سنگگ» با استقبال عموم مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان مواجه شد.

در پایان نماینده ولایت فقیه و امام جمعه اراک، استاندار استان مرکزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی و دیگر مسئولان و مهمانان از غرفه و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کردند و با حضور در میان کودکان و نوجوانان لحظه‌های بیادماندی برای آنها را رقم زدند.

مشارکت کانون استان مرکزی در برگزاری رویداد ملی «نهضت احیای نان کامل»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =