کد خبر: 325972
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
بازدید 117
تأکید مدیرکل کانون سمنان بر مستندسازی فعالیت‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در پنجمین جلسه کمیته کودکان و نوجوانان کنگره بزرگداشت شهدای استان بر مستندسازی فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، پنجمین جلسه درون‌سازمانی کمیته کودکان و نوجوانان کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان، پیش از ظهر پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دفتر نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان، برگزار و از سوی ایشان بر مستندسازی فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی در راستای برنامه‌های ۹گانه‌ی این کمیته تأکید شد.

تأکید مدیرکل کانون سمنان بر مستندسازی فعالیت‌ها

خدابخشی در ابتدای جلسه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به‌ویژه سه‌هزار شهید استان از کارشناسان خواست تا با گسترش هم‌افزایی، همکاری و تعامل بین واحدهای کارشناسی و تجمیع نگاه‌ها و اندیشه‌ها به تولید محتواهای مناسب و قابل انتشار بپردازند.

وی با اشاره به دیدارهای انجام‌شده با نویسنده کتاب‌های رمان نوجوان و همچنین مدیران کل نظارت و چاپ، آشنایی هرچه بیش‌تر کودکان و نوجوانان با سیره و زندگی شهدای نوجوان را مهم دانست و با توجه به حجم برنامه‌ها و جمع‌بندی و گردآوری اطلاعات آن، شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش را به‌عنوان رابط بین کانون پرورش فکری و شهربانو همتیان دبیر کمیته کودکان و نوجوانان، معرفی کرد.

در ادامه اعضای کمیته درخصوص هم‌افزایی و همراهی در تبلیغات و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها برای جامعه‌هدف و... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است، مستندسازی برنامه‌ها و ارسال آن به واحد روابط‌عمومی برای تهیه خبر و بازنشر در فضای مجازی، طراحی و تهیه المان ویژه برای استفاده در نشست‌ها و جلسات تخصصی کنگره از سوی واحد روابط‌عمومی، اختصاص پانلی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان با هدف معرفی برنامه‌های کنگره شهدا و ارسال گزارش اقدامات اجرایی به واحد روابط‌عمومی و... از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =