کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» در یاسوج رونمایی شد

کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» مجموعه خاطرات خودنوشت «فرشته حق‌نظری» کارشناس آفرینش های هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد از دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین رونمایی از کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود»، مجموعه خاطرات خودنوشت «فرشته حق‌نظری» از دوران دفاع مقدس، در  مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» شامل ۱۳ خاطره ماندگار از زبان کودکی است که از نزدیک جنگ را تجربه و تمام دوران کودکی‌اش را زیر بمباران و وقایع جنگ در ایلام سپری کرده است.

این کتاب خاطرات خودنوشت «فرشته حق‌نظری» است که توسط انتشارات «مارون» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

«فرشته حق‌نظری» نویسنده کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» در این آیین با بیان اینکه این کتاب تکه‌ای از زندگی من است، اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که عمری داد تا امانت‌دار خوبی باشم و این خاطرات را بر صفحه سفید کاغذ جاری کنم.

وی افزود: از همه عزیزانی که در چاپ و نشر این کتاب مرا همراهی کردند به‌ویژه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکاران وی در حوزه زنان و ادبیات تشکر می‌کنم و از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که هر جا حرف از کودک و نوجوان است امیدآفرین است تشکر می‌کنم.

نویسنده کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» گفت: سال گذشته، حوالی چنین روزهایی برنامه‌ریزی برای چاپ این کتاب را شروع کردیم و حاصل تلاشی یک‌ساله، امروز به ثمر نشست.

حق‌نظری خاطرنشان کرد: از خانواده خوبم تشکر می‌کنم که ساعاتی که در یک اتاق و به دور از سایر کارها مشغول نوشتن هستم دوری من را در جمع خانواده برای ساعاتی تحمل می‌کنند.

وی عنوان کرد: «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» پنجمین کتابی است که به چاپ می‌رسانم و یک کتاب نیز در دست چاپ دارم، همواره به عشق کودکان و نوجوانان می‌نویسم و هر جایی دغدغه‌ای درک کنم و چالشی را ببینم می‌نویسم و همیشه توکلم به خدا بوده که کمک کند بتوانم واقعیت‌ها را به رشته تحریر درآورم.

نویسنده کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» با بیان اینکه از نقدها استقبال می‌کنم، ادامه داد: نقطه قوتی که به من جرأت داد این کتاب را بنویسم واقعیت بود، دوستانی که با خاطرات این کتاب گریه کردند توانستند خودشان را جای من بگذارند و یک کودک و یک ایثارگر باشند.

حق‌نظری بیان داشت: در دوران دفاع مقدس همه استان‌ها در کنار ما مرزنشینان بودند و به کمک ما آمدند و در اینجا یاد و خاطره همه شهدای دوران دفاع مقدس که برای ما جانفشانی کردند را گرامی می‌داریم.

گفتنی است در این آیین رونمایی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس  وجمعی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس و اعضای نوجوان کانون حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =