فضا آرایی نمازخانه‌ها باعث ترغیب اعضا به اقامه‌ی نماز است

اولین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال 1402، پیش از ظهر روز سه‌شنبه نهم خردادماه با حضور اعضا در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان در اولین جلسه شورای اقامه نماز کانون استان، با تبریک ولادت حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت دهه‌ی‌ کرامت، به اهمیت ادای فریضه نماز اول وقت اشاره کرده و خواستار عدم تداخل برنامه‌های کاری کارکنان و مربیان در اداره کل و مراکز کانون با وقت نماز شد.

مدیرکل کانون استان با تاکید به اختصاص مکان برای اقامه‌ی نماز و فضا آرایی نمازخانه‌ها در مراکز کانون، اظهار داشت: مربیان الگوی تربیتی برای کودکان و نوجوانان هستند و اعضا با دیدن مربیان خود که به امر اقامه نماز اهتمام می‌ورزند، برای انجام این فریضه‌ی الهی، ترغیب می‌شوند.

وی در ادامه جلسه برای موثر واقع‌شدن و نهادینه‌کردن برنامه‌های عملیاتی و قابل‌اجرا در مراکز، بر رصد برنامه‌ها، بازیابی و گزارش‌دهی آن در فرآیند ارزیابی، بازتاب خبری و نیز پایش فضای فیزیکی کلیه نمازخانه‌ها تاکید کرد.

 فاضل درخشان، دبیر اقامه نماز کانون استان نیز در ابتدای جلسه، به تشریح برنامه‌های انجام‌یافته در طول سال گذشته پرداخته و به خلاصه‌ای از موفقیت‌های کانون استان از جمله کسب نمره خوب و شایسته تقدیر در بین دستگاه‌های اجرایی استان در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی و ترویجی پیشنهادی مصوب در حوزه نماز برای سال جاری تدوین شده است، از ابلاغ انتصاب اعضای شورای نماز، انتشار فراخوان جشنواره سجاده‌های نور با موضوع عبادت، برگزاری محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان، شرکت در مسابقه فرهنگی آیت حکمت و برگزاری جشن فرشته‌های قرآنی با مشارکت ستاد اقامه نماز استان و برخی از ادارات کل استان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =