کد خبر: 330318
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
دومین جلسه شورای اقامه نماز در کانون استان اردبیل تشکیل شد

دومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضا روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه در دفتر مدیرکل کانون تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان با تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، از افزایش میزان برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سال ۱۴۰۱ خبر داده و برای استفاده از تمام ظرفیت‌های همکاری و ارتقا سطح تعاملات بر برگزاری جلسه مشترک با کارشناسان ستاد اقامه نماز استان تأکید کرد.

وی در ادامه پخش اذان و ادای فریضه نماز در اول وقت توسط همکاران در اداره کل و مراکز کانون را مورد تاکید قرار داده و پیشنهاد داد جلسات اخلاق ویژه کارکنان با دعوت از روحانیون و کارشناسان حوزه دینی برگزار شود.

دومین جلسه شورای اقامه نماز در کانون استان اردبیل تشکیل شد

در ابتدای جلسه، فاضل درخشان، دبیر اقامه نماز کانون استان نیز، به تشریح برنامه‌های انجام‌یافته در طول سه‌ماهه دوم سال ۱۴۰۲ در اداره کل و مراکز کانون استان پرداخته و از اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی در ادامه سال جاری در حوزه نماز که از مهم‌ترین آن‌ها شرکت همکاران در مسابقه کتاب‌خوانی سیره و سخنان امام رضا (ع) و تهیه پاورپوینت از اقدامات انجام‌یافته برای ارائه به ستاد اقامه نماز استان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =