کد خبر: 326283
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
 دعوت به نماز/ فعالیت‌های ترویجی نماز در مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر

فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی نماز در قالب کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و دینی در مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر اجرا می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، لیلا مستعلی زاده مربی مسوول مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر گفت: برای ترویج و تعمیق فرهنگ نماز، کارگاه‌های فرهنگی، هنری  و دینی با عنوان «دعوت به نماز» در این مرکز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برای آشنایی اعضا بااهمیت و آثار نماز در برنامه‌ای که با حضور ۳۰ نفر از اعضای دختر اجرا شد، در مورد فضیلت ادای این فریضه‌، بحث و گفتگو شده و در ادامه هر کدام از اعضا خاطره‌ای از اقامه اولین نماز و تجربه خود از شرکت در نماز جماعت و حضور در مسجد مکان‌های زیارتی را نقل کردند.

 دعوت به نماز/ فعالیت‌های ترویجی نماز در مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر

مستعلی زاده خاطرنشان کرد: برای توجه به اهمیت مکان نمازگزار و نظافت و پاکیزگی محل اقامه نماز نیز، به‌اتفاق اعضا در کارگاه کاردستی طرح‌های مناسب با نمازخانه کودک و نوجوان از جمله پانل قبله توسط اعضا آماده و نصب شده و در برنامه‌ای دیگر با شرکت اعضای پسر ضمن برگزاری کارگاه آموزش عملی نماز، ادامه فعالیت فضا آرایی و زیباسازی نمازخانه انجام شد.

این مسوول مرکز با بیان اینکه انجام فعالیت‌های مرتبط با نماز به‌صورت فرایندی و در طول سال برگزار می‌شود، گفت: اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی، معرفی و روخوانی کتاب، بحث آزاد، برگزاری کارگاه‌های آموزش عملی نماز و آشنایی با احکام از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای ترغیب و تشویق اعضا به انجام این فریضه الهی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =