کد خبر: 326209
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
بازدید 106
نامه‌نامور جشنواره‌ای برای ترویج متون کهن در مراکز کانون پرورش فکری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم، جلسه پایانی کارگروه تدوین شیوه‌نامه جشنواره استانی نامه نامور صبح شنبه 13 خرداد ماه در اداره کل کانون پرورش فکری قم برگزار شد.

این جشنواره با هدف آشنایی مخاطبان با داستان‌های شاهنامه جهت پاسداشت و ترویج متون کهن و انجام فعالیت‌های فرایند محور فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی با محوریت مجموعه ۱۲جلدی نامه نامور از انتشارات کانون برگزار می‌شود.  «نامه‌ ‌نامور»، که سال ۱۳۹۲ برای نخستین بار برای علاقه‌مندان داستان‌های حماسی از سوی کانون به چاپ رسید، داستان‌های شاهنامه‌ی حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر و حماسه‌سرای قرن چهارم را با نثری ساده و امروزی برای نوجوانان روایت می‌کند.


این فراخوان که مخاطبان آن مربیان و اعضای کودک و نوجوانان مراکز کانون استان قم هستند از ابتدای فصل تابستان آغاز شده و اختتامیه آن همزمان با ایام مبارک دهه فجر برگزار خواهد شد. مخاطبان می‌توانند در قالب‌های متنوعی چون نقالی، پادکست، داستان، نمایش، پژوهش و ... نسبت به خلق و ارسال آثار اقدام کنند. 

شیوه‌نامه اجرایی این جشنواره به زودی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در اختیار مراکز قرار خواهد گرفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =