کد خبر: 326388
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
جلسه هم اندیشی فعالان حوزه کودک در سوادکوه برگزار شد

جلسه هم اندیشی فعالان حوزه کودک در شهرستان سوادکوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، بر اساس گزارش مسؤول کانون پلسفید، جلسه دستگاه‌های متولی تعلیم و تربیت با حضور دستگاه‌های فرهنگی و با محوریت فعالان و نخبگان این حوزه به منظور ایجاد وحدت رویه و استفاده از ظرفیت فعالان این حوزه با ارایه راهکارها و تجربیات ادارات فرهنگی شهرستان با مسؤولیت کانون فرهنگی مسجد جامع و با حضور فرماندار و معاون سیاسی امنیتی در محل فرمانداری پلسفید  برگزار شد.

در این جلسه که فعالان مردمی و نیز مربیان و مدرسان دستگاه‌های مدعو نیز حضور داشتند، نسرین نوری، مسؤول کانون پلسفید، ضمن در خواست برگزاری چنین جلساتی، بر تعامل بیشتر و واقعی ادارات فرهنگی درحیطه کودک و نوجوان تاکید کرد.

وی به ارایه تجربیات چندساله خود در برگزاری کارگاه ویژه مادران و کودکان با حضور روانشناسان و صاحب نظران حیطه کودک و نوجوان و تاثیرآن درروند زندگی افراد اشاره داشت ودرادامه پیشنهاد برگزاری چنین برنامه‌ای ویژه پدران با همکاری این شورا را داد.

نوری درادامه به ارتباط خوب و تعاملی کانون پرورش فکری  با دانش آموزان ثبت نامی کانون فرهنگی مسجد جامع بویژه در ایام تابستان ومدارس آموزش و پرورش و مهد های خصوصی و مراکز قرآنی اشاره داشتند.

در پایان دکتر غلامی فرماندار شهرستان، ضمن تقدیر از برپایی این جلسه،  خواهان کمک و همکاری فعالان و نخبگان حوزه تعلیم و تربیت برای بهبود روند کار فرهنگی درمنطقه شد.

جلسه هم اندیشی فعالان حوزه کودک در سوادکوه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =