۲۹ خرداد، زمان آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های تحصصی تابستان ۱۴۰۲ کانون آذربایجان‌غربی

ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ویژه فصل تابستان ۱۴۰۲ از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون تا ۲ تیر ادامه خواهد داشت و این کارگاه‌ها از ۳ تیر تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شوند.

کارگاه‌های تخصصی حضوری در رشته‌های هوا فضا، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی (ارف)، کاردستی، داستان نویسی، رباتیک، زیست شناسی و محیط زیست، فلسفه برای کودکان، قصه‌گویی، شاهنامه خوانی، کاغذ و تا، سفالگری، تصویرسازی، بازی های فکری، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر) و نوشتن خلاق، تدارک دیده شده اند.

همچنین کارگاه‌های برخط تابستان نیز در رشته‌های قصه‌گویی، کاردستی، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر)، زیست شناسی و محیط زیست، نقاشی، سفالگری، نوشتن خلاق، حال خوش زندگی، سفالگری، نقالی و شاهنامه‌خوانی پذیرای علاقه‌مندان خواهند بود.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و «عضو ارشد» ۱۸ سال به بالا می‌توانند با مراجعه به سایت کانون آذربایجان‌غربی به نشانی agharbi.kpf.ir در کارگاه‌های مورد نظر ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =