فرهاد فلاح رییس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی فرهاد فلاح؛ معاون فرهنگی کانون را به عنوان رییس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این حکم با اشاره به سابقه، دانش، تجربه و فعالیت‌های فلاح در عرصه فرهنگی و بین‌المللی، آورده است: هنر قصه‌گویی به عنوان قدیمی‌ترین ابزار تربیتی همواره توانسته مفاهیم بارز اخلاقی و دینی را انتقال دهد و موجب رشد جامعه شود.

مدیرعامل کانون در این حکم نوشته است: با توجه به تجربه‌ی ربع قرن برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از شما انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های دولتی، خصوصی و نیروهای مردمی گام‌های موثری را برای عمومی‌سازی و مردمی‌سازی جریان قصه‌گویی بردارید تا بتوان آن را به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه اشاعه داد.

علامتی در ادامه حکم فلاح آورده است: لازم است در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ضمن گسترده‌سازی آموزش قصه‌گویی، عمومی‌سازی و مردمی‌سازی در اولویت اقدام‌ها قرار گیرد. از دیگر سو توقع است با توجه ویژه به خانواده و نوجوانان و کاربست حداکثری ظرفیت رسانه ابعاد جدیدی از جریان قصه‌گویی در جامعه فعال شود.

مدیرعامل کانون در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که در سال ۱۴۰۲ با نظارت، همراهی و راهبری جناب‌عالی، شورای برنامه‌ریزی جشنواره قصه‌گویی و دیگر عوامل اجرایی به‌ویژه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌ها بتوانند جشنواره‌ای مترقی و در خور نام بزرگ ایران اسلامی و برای کودکان و نوجوانان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی و اجرا کنند.

فرهاد فلاح رییس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =