ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون استان اصفهان از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود

ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۳ تیر تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، انیمیشن، نمایش عروسکی، پرورش خلاقیت ، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، مهارت خواندن ،  کاردستی، سفال، املای شیرین ، نقالی و... از جمله کارگاه‌های فصل تابستان است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان با شرط دارا بودن سن چهار سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های حضوری از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۲ فرصت دارند به پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

بر اساس این خبر، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir/user_register مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند، سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون استان اصفهان از ۲۹ خرداد آغاز می‌شودثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون استان اصفهان از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =