کد خبر: 326527
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
بازدید 164
جشن روز ملی گل و گیاه

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 8 کانون استان تهران تولد دانه های خود را در رو ملی گل و گیاه جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان تهران جشن روز ملی گل و گیاه در مرکز فرهنگی هنری شماره 8 با تلاوت قرآن، پخش سرودملی، خوش آمدگویی و معرفی روز ملی گل و گیاه آغاز شد.

این جشن نتیجه کارگاه های فرهنگی مرکز در فصل بهار بود که اعضا روند کاشت و رشد آشنا شدند، این کارگاه با هدف آموزش های مهارت زندگی مانند بالا بردن صبر و حوصله انجام شد و اعضا در روز ملی گل و گیاه رشد و باروری دانه‌ها و بذرهای خود را جشن گرفتند و از فعالان و برگزیده این کارگاه تقدیر شد.

قسمت جذاب جشن پخش چندین کلیپ در خصوص ویژه برنامه گل و گیاه بود، که خود اعضا در مورد گیاهانشان صحبت کردند وآثار هنری و ادبی خوش را نشان دادند و روند کار برای میهمانان جذاب بود و موجب تشویق آنها برای حضور در فعالیت‌های تابستانی شد.

در این ویژه برنامه اعضای هنرمند مرکز کیاندخت تندرست با ساز فلوت، تارا آبنوسی با ساز کلارینت و صدف افضلی با سنتور به اجرای موسیقی پرداختند و مانلی محمودان را با استفاده ابزار برای حاضرین شعرخوانی کرد.

از بخش های دیگر جذاب این برنامه قصه‌گویی آتوسا معصوم‌زاده مربی فرهنگی مرکز بود با عنوان جک و لوبیای سحرآمیز و اجرای مسابقه چیستان بود.

با توجه به قرار داشتن در آستانه فصل تابستان کارگاه‌های تابستان برای اعضا و خانواده‌ها معرفی شد.

پایان بخش برنامه تقدیر از اعضای فعال کارگاه گل و گیاه، اهدای لوح برگزیدگان مسابقه نقاشی چین بود و از زحمات نرگس موسوی مربی سابق مرکز تقدیر و آتوسا معصوم‌زاده مربی فرهنگی جدید مرکز معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =