کد خبر: 326569
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
بازدید 256
حضور تماشاخانه سیار کانون در سومین جشنواره کودک و نوجوان کرمان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت چهار روز مهمان بچه‌های استان کرمان خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شنبه ۲۷ خرداد  تا سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در استان کرمان حضور دارد و در هفت نقطه از استان نمایش عروسکی «رینارد روباهه» را به کارگردانی احمد تیموری اجرا می‌کند.

بنابر این خبر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر دوشنبه ۲۹ و سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در سومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند شهر کرمان حضور می‌یابد و بعد از اذان مغرب در میدان شورا برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد.

همچنین، این تماشاخانه صبح شنبه ساعت ۹ و نیم در رفسنجان و در «خانه خشتی حاج‌آقاعلی» و عصر همان روز ساعت ۱۷ در سرچشمه حضور خواهد داشت و یکشنبه صبح «انتهای بلوار افلاطون» برای بچه‌های راین و عصر یکشنبه در «خیابان ولی‌عصر، جنب کانون فدک» گلباف به اجرای برنامه می‌پردازد.

این در حالی است که، روز سه‌شنبه صبح نمایش عروسکی «رینارد روباهه» در یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر کرمان و عصر همان روز در میدان امام، خیابان ولی‌عصر ماهان اجرا می‌شود.     

متن نمایش «رینارد روباهه» را آرتور فاکویز نوشته و مریم سلطانیان آن را ترجمه کرده است. همچنین طراح صحنه و لباس این نمایش سپیده زینلی است و محمد نجفی آهنگسازی آن را برعهده داشته است.

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان و نوجوان برنامه‌های فرهنگی ازجمله قصه‌گویی،  تئاتر و نمایش و فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کنند.    

حضور تماشاخانه سیار کانون در سومین جشنواره کودک و نوجوان کرمان                

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =