کد خبر: 326570
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
آشنایی اعضای مرکز فرهنگی هنری سی سخت با حیات وحش

مرکز فرهنگی هنری سی سخت با دعوت از یکی از فعالان محیط زیست این شهرستان فعالیت علمی را در این مرکز برای کودکان و نوجوانان ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای مرکز فرهنگی هنری سی سخت با دعوت از عیسی فرهی‌نسب  فعال محیط زیست و حیات‌وحش شهرستان دنا ۵۰ کودک و نوجوان این مرکز را با حیات وحش آشنا شدند.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سی سخت در این خصوص گفت:هدف از اجرای این برنامه علمی آشنایی اعضا با محیط زیست و حفاظت از آن، آشنایی با عقاب و نحوه زندگی آنها، آشنایی با پرندگان، تفاوت ها و شباهت‌ها و منقار، پا و ...می باشد.

سارا صیادی افزود: آموزش و فرهنگسازی در سنین کودکی و نوجوانی از ماندگاری و تأثیرگذاری مضاعفی برخوردار است و برای بهره‌مندی از این ظرفیت عظیم برنامه ریزی جدی داریم.

در ادامه عیسی فرهی نسب ضمن تقدیر از کانون پرورش فکری بر لزوم برنامه‌های زیست محیطی تاکید کرد و گفت:  حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی است و همه ما جهت انتقال این امانت الهی به نسل‌های بعدی و آیندگان باید کوشا باشیم.

عیسی فرهی‌نسب، تیمارگر و طبیب حیات وحش دنا به همراه یک بهله عقاب و خرگوش در مرکز سی سخت حضور و به سوالات اعضای کودک و نوجوان در خصوص حیات وحش پاسخ داد.

آشنایی اعضای مرکز فرهنگی هنری سی سخت با حیات وحش

آشنایی اعضای مرکز فرهنگی هنری سی سخت با حیات وحش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =