کد خبر: 326695
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
گردهمایی کارکنان خدمات کانون مازندران برگزار شد

گردهمایی کارکنان خدمات کانون پرورش فکری  مازندران در اردوگاه شهید مهدی‌زاده دلگشا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این گردهم‌آیی ۳۰ خرداد با حضور کارکنان خدمات مراکز کانون استان و مدیرکل، معاونین اداری مالی و فرهنگی و کارشناسان نظارت و ارزیابی و روابط عمومی به منظور آشنایی بیشتر خدمات مراکز  با وظایف سازمانی و اصول تشریفات در اردوگاه مهدی‌زاده دلگشا برگزار شد.

گردهمایی کارکنان خدمات کانون مازندران برگزار شد

حامد فاضلی، مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران  در ابتدای این نشست جویای نظر و پیشنهاد کارکنان خدمات در امور مراکز شد و پس از آن با بیان اینکه در کانون، همه یک خانواده هستیم گفت:  همراهی و همدلی در کار خیلی مهم است. هرکدام از اعضای این خانواده اگر در جای خود درست عمل نکند، کانون دچار خسارت خواهد شد.

وی با تاکید بر توسعه امور رفاهی در استان اظهار کرد: تلاش داریم بخش درآمدی کانون را توسعه بخشیم و حاصل آن برای امور رفاهی کارکنان که با کم‌ترین مزایای سازمانی مواجه هستند، هزینه شود.

مدیرکل کانون مازندران با بیان اینکه کار با کودک  یک فرصت الهی  است، افزود: همه با کودک و  نوجوان سرو کار داریم، قشر معصوم جامعه که کانون می‌تواند تاثیر شایانی در تکوین شخصیت آنان ایجاد نماید، لذا نقش هرکدام از ما در این حوزه مهم است و از سویی دیگر کار برای کودک و نوجوان اثر خیر نیز دارد. بر همین اساس تلاش کنیم لبخند و امید را در دل کودکان مانا کنیم.

گردهمایی کارکنان خدمات کانون مازندران برگزار شد

مجتبی ولیپور، معاون اداری مالی کانون نیز  با بیان اهمیت کار در حوزه خدمات و تشریح شرح وظایف به سه مساله اساسی در این حوزه اشاره کرد.

وی از بایدهای کار در خدمات که شامل شرح وظایف  مانند: نطافت، پذیرایی، تشریفات و کیفیت انجام امور می باشد، سخن گفت و در خصو ص نبایدهای خدمات و خط قرمزها که شامل: پرهیز از عوامل آسیب زا و مشکل آفرین، دخالت در امور تخصصی  مربیان، حضور و خروج به موقع ، بدرفتاری با همکاران، اعضا، والدین و ارباب رجوع است و همچنین سومین مساله؛ تاکیدات که انجام کیفی امور و وظایف است؛ نیز به صحبت پرداخت.

ولیپور در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به ارزیابی آنان در امور محوله تصریح کرد: هر ساله در ارزیابی مراکز، از مراکز موفق قدردانی می نماییم و امسال به خاطر اهمیت کار از خدمات موفق هم تجلیل خواهیم داشت.

گردهمایی کارکنان خدمات کانون مازندران برگزار شد

فرشته شهمیرزادی، معاون فرهنگی کانون مازندران هم در صحبت‌هایش، برنقش مهم همکاران خدمات در  انجام فعالیت‌های موثر مراکزسخن گفت و به تشریح بایدها و نبایدهای همراهی و همکاری خدمات با مربیان و مسؤول کانون پرداخت.

 وی افزود: در کنار وظیفه ذاتی همکاران خدماتی ، نحوه تعامل با اعضا و خانواده‌ها خیلی مهم است.

گردهمایی کارکنان خدمات کانون مازندران برگزار شد

مهدی مومنی، مسؤول حراست نیز در این برنامه بر نکات مرتبط با حوزه خود تاکید کرد و بیان داشت: خدمات به نوعی مسؤول حفاظت فیزیکی مرکز نیز است و بر همین اساس در کنار وظایف محوله؛ ایجاد امنیت فیزیکی مرکز و آگاه سازی مسؤول مرکز از مشکلات و آسیب‌ها از مسایل مهم و مورد توجه آنان باید باشد.

گردهمایی کارکنان خدمات کانون مازندران برگزار شد

مژده پاک‌سرشت، کارشناس نظارت و ارزیابی کانون هم بایادآورزی دوره‌های برگزار شده پیشین در این حوزه از  آگاهی و رعایت اصول لازم تشریفات و پذیرایی سخن گفت.

وی در ادامه به مواردی همچون:  شاخص‌های بهداشتی و نظافت مراکز و تاثیر آن در  کیفیت بخشی فعالیت مرکز، توصیه برای ‌کتاب‌خوانی ، مراقبت از اموال و ... تاکید کرد.

گردهمایی کارکنان خدمات کانون مازندران برگزار شد

رضا عابدی، مسؤول روابط عمومی نیز به بیان چند نکته در خصوص همکاری خدمات با مسؤولان مراکز پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه در مجموعه‌ای فرهنگی فعالیت می‌کنیم، نقش همکاران خدمات نیز در توسعه فرهنگی کانون قابل تامل است و ظرفیت آنان در همکاری و پشتیبانی مسؤولان مراکز نقش قابل ملاحظه‌ای در پیشبرد امور کانون دارد.

گفتنی است: در پایان این برنامه از کارکنان خدمات مراکز کانون مازندران با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل کانون مازندران و هدیه، قدردانی شد.

گردهمایی کارکنان خدمات کانون مازندران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =