مسئول هماهنگی کانون زبان استان آذربایجان شرقی معرفی شد

در جلسه‌ای با حضور دکتر سهرابی مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت کانون زبان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین مسئولان مراکز آموزشی، مسئول هماهنگی کانون زبان استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این جلسه علی بینش مدیر کل کانون استان با اشاره به ظرفیت فصل تابستان در جذب زبان آموز اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش کارکنان و مدرسان کانون زبان تابستان پرمخاطبی را در مراکز آموزشی کانون زبان شاهد باشیم.
وی در عین حال تصریح کرد رضایت ارباب رجوع از خدمات کانون مهمترین موضوع مورد انتظار است و در این مسیر نقش کارکنان و مدرسان از اهمیت بسیاری برخوردار است. 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با قدردانی از زحمات بهرام عبداله‌زاده مدیر قبلی کانون زبان استان، برای غفارزاده آرزوی موفقیت کرد. 
در این جلسه سهرابی مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت کانون زبان کشور نیز با بیان راهبردها و برنامه‌های کانون زبان برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های خود، به سوالات و دغدغه‌های همکاران پاسخ داد و با آنان بحث و تبادل نظر کرد.
قرائت متن حکم غفارزاده به عنوان مسئول هماهنگی کانون زبان استان که توسط دکتر ذوالفقاری رئیس کانون زبان ایران صادر شده است و لوح تشکر از بهرام عبداله زاده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
کانون‌ زبان ایران در حال حاضر دارای ۱۶ مرکز آموزشی در استان آذربایجان شرقی است.

مسئول هماهنگی کانون زبان استان آذربایجان شرقی معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =