افتتاحیه رویداد هفتگی پنج‌شنبه بازی

افتتاحیه رویداد هفتگی پنج‌شنبه‌بازی، همزمان با آغاز فصل تابستان عصر روز پنج‌شنبه ۱ تیرماه در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم برگزار می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افتتاحیه رویداد هفتگی پنج‌شنبه‌بازی، همزمان با آغاز فصل تابستان عصر روز پنج‌شنبه ۱ تیرماه در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم برگزار می‌شود. 

از این پس این رویداد که برای مخاطبان دختر و پسر در تمامی گروه‌های سنی کودک و نوجوان پیش‌بینی شده است عصر هر پنج‌شنبه در مجتمع پردیسان برگزار خواهد شد. 

بازی کودک و نوجوان و تهیه شرایط و ابزارهای بازی، یکی از روش‌های مهم در تربیت فرزند و رشد شخصیتی و اخلاقی به حساب می‌آیند، آموزش از طریق بازی یادگیری را تسهیل می‌کند و بازی‌ها علاوه‌ بر ایجاد نشاط و سرگرمی، زمینه‌ساز بروز خلاقیت در کودکان و نوجوانان هستند. 

قواعد، اصول و مقررات بازی کودک را آماده می کند تا اصول و مقررات زندگی اجتماعی را درک کند و مسائل انضباطی و اخلاقی را درست و به موقع به کار بندد. کودکان و نوجوانان بسیاری از اصول ارزشمند اخلاقی و اجتماعی مانند تعاون، همکاری، همدلی، مشارکت و مانند آن را به هنگام بازی می آموزند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با برنامه ریزی و اجرای بازی‌های متنوع فکری، رومیزی و حرکتی در رویداد هفتگی "پنجشنبه بازی" می‌کوشد تا به اهدافی چون  ایجاد نشاط و شادابی در کودکان و نوجوانان، تقویت کار گروهی و تعامل با گروه هم­سالان، تقویت تمرکز، تفکر و خلاقیت، تقویت قدرت تصمیم گیری و حل مساله، تقویت مهارت های جسمی - حرکتی، جایگزینی سرگرمی‌های خلاقانه و سازنده با بازی‌های موبایلی رایانه‌ای، تقویت‌های مهارت‌های چندگانه و در نهایت کشف استعداد در زمینه طراحی و اجرای بازی توسط نوجوانان دست یابد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =